Informace vycházejí z aktuálně vyhlášené výzvy. Je možné, že u plánované výzvy dojde k mírným změnám.
Co lze z dotačního titulu financovat?
Podpora formou kreativních voucherů cílí na podporu provázanosti mezi malými a středními podniky a kulturními a kreativními odvětvími. Pro malé a střední firmy představují vouchery možnost, jak zvýšit přidanou hodnotu vytvářených produktů či služeb.
- Marketing - kreativní strategie a řešení (brand building, online strategie atp.)
- Produktový a průmyslový design (design služeb, merchandising, firemní oděvy atp.)
- Grafický design (vizuální identita, ilustrace, obaly atp.)
- Architektonický design (exteriér, interiér, veletrhy atp.)
- Text - Copywriting včetně onlinu (reklama, PR, textace webových stránek atp.)
- Online - Digi (tvorba webových stránek, e-shopy, banner atp.)
- Sociální média - SoMe (reklama na sociálních sítích atp.)
- Audiovize včetně onlinu (videa, multimediální prezentace, postprodukce atp.)
- Umění a zábava/show (živé scénické prezentace, výzdoba interiérů atp.)
Pozor:
- Pro každý kraj v Česku bude vyhlášena samostatná výzva
- Zvolte si tedy výzvu na základě svého sídla či zapsané provozovny
Kolik můžete získat?
- Firmám může být proplaceno až 85 % nákladů vynaložených na kreativní služby
- Minimální výše podpory (voucheru) je 50 tis. Kč
- Maximální výše podpory (voucheru) je 200 tis. Kč
- Na plánovanou výzvu je alokováno 200 mil. Kč
Kdo může žádat o dotaci?
- Malé a střední firmy
- Firmy musejí mít prokazatelnou historii min. 3 měsíce před vyhlášením výzvy
Kde je možné projekt realizovat?
Česko
Chcete pomoci se získáním dotace?
Kontaktujte nás! Rádi Vám pomůžeme.